Sponsored Links
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
puma werkschoenen
De binnenvoering is ook geraakt met puma schoenen wat extra isolatie voor een warmer gevoel dat je voeten je zeker zullen bedanken. Deze colorway wordt geleverd in Burnt Olive op de bovenkant met oranje details op de binnenvoering. Hieronder is een rubberen zool om de look mee af te sluiten. Deze Puma Clyde Winter is nu verkrijgbaar bij geselecteerde retailers voor $ 90.via: Sneaker PoliticsAuthor s TakeThis winterized versie van de Puma Clyde lijkt erg op het origineel, wat een goede zaak is. Ik hoop alleen dat het eigenlijk warmer en beter geschikt is voor het koudere weer. Ik ben echter geen fan van deze specifieke colorway. Nu beschikbaar op Kixify & eBay. De Puma Clyde gaat door met zijn indrukwekkende run met een nieuwe colorway die zonder twijfel het meest kleurrijke paar is dat we in vrij lange tijd hebben gezien. Voor deze speciale release hebben ze zich aangemeld de hulp van de in Tokio gevestigde tattoo-artiest Ichibay in Tokio en Tokio. 

Dit paar sneakers, ook bekend als de atmos x Puma Clyde Tattoo, heeft een bovenwerk van zwart suede met een kleurrijk? Japans golfpatroon op de zijpanelen. Het kunstwerk, dat wordt gedaan door Ichibay, is geïnspireerd op de traditionele ukiyo-e houtsnedenafdrukken uit de 17e tot 19e puma sneakers eeuw wereldwijd bekend als een van de grootste artistieke exporten van het land. De atmos x PUMA Clyde "Tattoo" zal exclusief worden uitgebracht op atmos op 3 november, die zal worden opgevolgd door een "bredere release op select PUMA-winkels op 12 november: / t: Sneaker NewsAuthor s TakeIk ben dol op de kleurrijke golfkunstwerken die op deze Puma Clyde zijn geplaatst. Dit is zonder enige twijfel mijn favoriete puma basket Clyde die ik tot nu toe heb gezien. Beschikbaar op Kixify & eBay 

Na de samenwerking met atmos, krijgt de Puma Disc Blaze een meer ingetogen afwerking voor zijn nieuwste versie dit najaar 2016 in het Nude-pakket van het merk. Met twee tijdloze herhalingen, is de futuristisch ogende sneaker gekleed in een ongerepte tint van berk of wit over zijn suède geconstrueerde bovenkant. Extra flair wordt bewezen met geschaalde detaillering die de teenendoos siert en een apparaat op de zijkanten, dat het kenmerkende schijfwielsysteem op zijn tong houdt. Elk rustend bovenop een bijpassende witte en zwarte rubberen zooleenheid, kunt u deze paren kopen bij bepaalde Puma-winkels wereldwijd nu. h / t: Solebox 

Een nieuwe samenwerkende colorway van de Puma Disc Blaze is gepland om later deze maand in de winkel te komen en vandaag gaan we de sneaker puma sneakers dames eens van dichterbij bekijken. In samenwerking met atmos is deze schijf Blaze bedekt met zwart door het grootste deel van de schoen - met de handtekening atmos camouflageprint die op de tenen landt. We zien ook? Emerald Green op de branding op de tong, zijpanelen en hiel. Een split zwart / witte tussenzool en zwarte buitenzool maken de look af. Kijk voor deze atmos x Puma Disc Blaze Night Jungle om deze later in de maand in de winkel en online uit te brengen in atmos.via: atmosAuthor s TakeI kan niet zeggen dat ik fan ben van de Disc Blaze omdat ik dat gewoon niet ben. Het ontwerp en vetersysteem is gewoon iets dat ik niet kan omarmen. Ik zal deze doorgeven. Beschikbaar op Kixify & eBay 

Als we denken aan de Puma-mand, stellen de meesten van ons zich gewoonlijk de lage topversie voor, die een iconisch silhouet is geworden in sneaker-geschiedenis. Maar Puma heeft de zaken een beetje opgeschud voor het najaar als we de Puma Basket Mid bekijken. Dit is echter niet uw gewone Basket Mid, deze versie is voorzien van Gore-Tex-technologie om u tegen de elementen te beschermen. Het bovenwerk is gemaakt van een zwart getrommeld leer met een textieltong, nubuck Puma-strepen, perforaties op de zijpanelen en een rubberen zool. Als je het leuk vindt wat je ziet, kun je deze Puma Basket Mid GTX in het zwart kopen bij bepaalde detailhandelaren voor $ 150.via: KithAuthor s TakeBlack getrommelde leer en gom zolen is altijd een winnende combinatie. Mooie colorway van de Puma Basket Mid.Verkrijgbaar nu op Kixify & eBay 

Puma begint Fall 2016-versies van enkele van hun meest iconische silhouetten uit te rollen. Een pack dat deze vrijdag valt te laten vallen is het? Puma Winter Spice Pack. Bestaande uit de Puma Suede en Puma Sky II High, laten we beide sneakers van dichterbij bekijken. Beide paren puma werkschoenen zijn zo geconstrueerd dat ze meer geschikt zijn voor het herfstseizoen en hebben een comfortabele en gezellige esthetiek met een zacht nubuckleer. bovenste zit op de top van een rubberen zool. Bindende tip het uiterlijk van de schoen is een reeks tonale geweven veters. Beide paren hebben de keuze uit Zwart of Spicy Bronze. Op 7 oktober laat je weten welk paar je wilt ophalen? Auteur s TakeThe Puma Suede in the Spicy Bronze is dat paar waar ik naar op zoek ben. Ik bedoelde dit model te bemachtigen, dit [Image: puma-215fjz.jpg] is misschien het enige. Nu beschikbaar op Kixify & eBay
Reply
Sponsored Links
Sponsored Links

Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  puma womens shoes Ward Lynd 0 18 03-13-2019, 04:02 AM
Last Post: Ward Lynd
  puma zapatillas mujer BardOCasey 0 56 03-04-2019, 05:20 AM
Last Post: BardOCasey

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)